måndag 28 april 2008

Söndagspromenad!


Visa större karta
Igår hade jag en fin fin dag. Jag kom mig till Dom Knigi efter många om och men, gick därifrån med två bokkassar, med både guideböcker, liten ordbok modell-inte-förstöra-ryggen, och div. noveller och romaner. Känns väldigt skönt! Själva promenaden var grejt, nitton grader varmt och strålande sol, men med en svalkande bris. Det som jag räknat med skulle ta en timme tog två, att bara komma fram till bokaffärn, och fya timmar allt som allt innan jag kom hem. Jag såg fram emot att slänga upp benen på sängen och se lite Battlestar, men på väg hem från metron ringde Louisa och ville träffas på en gång, så det var hem om som gällde, göra snabbnudlar, byta skor och sockar (oh vad det behövdes), och gå tillbaks till metron. Jag var ganska zonkad, så det blev en halv öl och lite potatisknyten på ett sushiställe, innan jag gav upp och åkte hem.

Inga kommentarer: