lördag 26 april 2008

Ännu mer frisk luft

Idag blev det en liten tur till Kolomenskoyeparken i sydöstra delen av Moskva. Very nice, smockat med folk dock. Gick runt lite, kollade in Peter I:s stuga, en väldigt vacker kyrka som är med på Unesco:s världsarvslista, som låg vid flodbanken med en vidunderlig utsikt, och lite annat smått och gott. Inte direkt ont om kyrkor. Blev lite blinis, med ost och champinjoner den här gången, ngn konstig kaka i form av en babusjka som jag fortfarande inte helt förlikat mig med och en massa massa sol.
Sen dess har jag varit lika produktiv som vanligt, he. Dock kommit en bit in på säsong två av Battlestar Galactic. Ska ev. kolla på Guldkompassen sen om jag orkar.
Imorrn blir det Dom Knigi och kanske en till parkdejt, fast den här gången med Louisa.
Än en gång har jag saknat min kamera. Gaaah.

1 kommentar:

Lovisa sa...

Jag saknar också din kamera!!