fredag 18 april 2008

Jag vet att jag inte har någon disciplin..

Igår före baletten så shoppade jag lite. En ny väska, en plånka så att inte tusenrublejerna trillar ur fickan som hänt förut, och en ögonskugga, för det var ju helt nödvändigt.. host harkel.Min nya laxrosa väska med silverränder och turkosa broderade blommor brons/silvriga handtag med en lovely matchande turkos polyestersilkig foder. (Jag tror jag hade en lite Lovisa på min axel som viskade "Köp den, köp den!")

Min Paul & Joe ögonskugga. Alldeles för dyr, men when in Moscow do as the Muscovites - lek nyrik. Dessutom är den ju limited edition, som Rou påpekade, och la till, "Buy it! Buy it!". Ja, jag är svag för grupptryck när det gäller shopping. Sen att jag bara rationaliserar bort mitt eget ansvar sådär... ääsch.
Den lovely ögonskuggan, inte alls i sin fulla rätt med den kassa färgåtergivningen. Tänk en rik metallicolivgrön, med silver och lite vitt.
Plånkan att slå ihjäl folk med. Eller iaf savagely slå dem lite grann.

1 kommentar:

Lovisa sa...

*Ler stolt från din axel*