lördag 19 april 2008

Confession

En skulle kunna tro, då jag befinner mig en sådan stad som Moskva, känd för sin kultur, sitt galna uteliv, och allmänt fascinerande och livfull stad, att jag skulle se otaliga nya ting och se allskönes ting under dessa tre veckor. Och studerat massor.
Detta är min resumé so far;
Terminator - The Sarah Connor Chronicles säsong ett
Dexter - Halva första och hela andra säsongen
Battlestar Galactica - miniserien och mer än halva första säsongen
Torchwood - första avsnittet, på väg att se hela
Deep Space Nine - Säsong fyra, Rejoined-avsnittet
Juno
27 dresses
Kiki's expressbud

och inte att förglömma igår då jag började läsa Girl Genius från första sidan, från 2000, och försökte komma ikapp. Fyra inatt gav jag upp, spenderade en timme eller två idag med att wrap it up. Före jag läste den så läste jag Kimono's Townhouse (allt såklart) och Under lock and key.

Det är dags för skärpning.
(Efter att jag är klar med Torchwood och Battlestar Galactica that is. Btw, sistnämnda är fabulous! Var har jag varit de senaste tre åren? I vakuumet efter Buffy iofs..)
PS. Dock urskuldrar jag dock det hela med att det är vidareutbildning för finjobbet. Så det så.

1 kommentar:

Anonym sa...

"finjobbet" *ler*