fredag 11 april 2008

Make more deep inhale..

..and feel stretch in internal leg side.
Yogan igår var helt ok, jag och Rou utgjorde 2/3 av klassen, sista tredjedelen var en holländska som har varit här i ett par månader och ska stanna till slutet av juni. Kanske blir fler på måndag, får se. Lokalen var inte så pepp, såg ut som konferenslokal med lysrör. Inte så yoga-ish. Men det kändes skönt att göra nåt, så jag ska nog gå dit fler ggr iaf. Måste dock köpa yogamatta, får se om jag hittar ngn billig på Sportsmaster, vill inte lägga ut för mkt pengar.

Sightseeing idag blev uppskjuten till imorrn, Rou mådde inte så bra. Jag tänkte ta itu med plugg lite, men fastnat framför datorn som vanligt. Den är både en förbannelse och en life saver. Helt underbart väder här iaf. Hade jag haft mitt kamera hade jag tagit en promenad till utsiktspunkten över uni:t och stan, men men. Nu är jag för lat för att bara gå ut ;) Vill inte bege mig ensam på stan heller så länge jag inte har ett pass, kan bli problem med polisen om de kollar mig. Som vanligt, polisen är ett större hot är vanlig kriminalitet i Moskva.

Inga kommentarer: