onsdag 30 januari 2008

Frustration

www.skane.se måste vara den sämst strukturerade sidan någonsin. Helt omöjligt att få klarhet i någonting öht, och även när jag har en adress att söka reda på den mottagning jag är ute efter, så funkar det inte. Vad är det för inkompetent jävla idiot som konstruerat den, och som har ansvar den? It suxx! Hört talas om användarvänlighet? GAWD!
Grejjen är den att jag fick en lapp om cellprovskontroll i höstas som jag inte kunde gå på, hos "Gyn Barnmorskemott. Öresundsgården, Idrottsg. 47 , Limhamn", och trots alla fina uppgifter som kommer med i brevet dyker det inte upp någonstans på primärvårdens hemsida, dock listad men ej länkad på malmo.se's hemsida. Går att hitta omnämnd medelst googling, men det är fortfarande ingen mer info än kort adressruta. Telefontider kanske? BAHH!
Min road rage lever upp när jag sitter i passagerarsätet (för jag har inget körkort), när jag cyklar, när jag går, när jag dammsugar och när jag försöker hitta rätt på idiotiska jävla labyrintsidor!
och ja just det ja, ingen har tyckts komma på den smarta idéen att söka rätt på sin vårdcentral på hemsidan genom att ange postnummer, adress eller liknande, nejnej, det ska en tydligen veta rent instinktivt och ha lust att ringa runt wherever för att ta reda på. Join the right fucking century! Grrr.
Inte konstigt att jag vägrar gå till läkaren.

Inga kommentarer: