onsdag 21 maj 2008

Fusk

Här finns bilder från Louisas examenskväll, i lägenheten där hon bor med tre andra. Och bilder på rysk förort, och ett bostadshus som ser ut som ett höghusslott. Facebook laddar upp lite snabbare än facebook, hence the referencing.
Idag var Hildes sista dag, så nu är det bara jag och Maitsu-san som började i måndags. Mark är försvunnen, han kanske har missat att vi börjar 12.00 nu istället, eller så är han i St Petersburg. Who knows.
Här regnar det då och då och är grått och trist. Hade tänkt åka in till stan idag och köpa mat på Jagannath, men det är Champions Leaguefinal ikväll på stadion nedanför universitetet (alltså nedanför Vorobevy Gory-berget som uni:t ligger på), så jag tänker mig hålla mig borta från stan de närmsta dagarna. Var inne i centrum i söndags och promenixade med Mixo [Mi:hó] och det var redan massa fotbollsblajj på gång.
Funderar på att styra upp en St Peterburgsresa snart, tänker mig torsdag natt på tåg, hostelnätter fredag och kanske lördag, sen hem antingen lördag natt eller söndag natt.

Inga kommentarer: