torsdag 1 maj 2008

Behold the future, again!

Jag snor helt sonika bilderna från Lisas facebook och uploadar här. För lite hum om lägenheten , kolla på den här skissen över lägenheten. Bilderna kommer i ingen ordning. Skafferiet, i anslutning till köket. Yes, ett rum med frys och kyl och skafferier och
tvättpelare! men det bästa är
en egen mangel! mina bomullssatinlakan kommer att skina som aldrig förr. När jag väl tvättar dem.
Nexus much?
Utsikt till falafelvagn.

Herrummet, där Lisa ev. kommer husera. Rumsuppdelning inte klar än.Andra delen av herrummet.
Vasksidan i köket, med dörren in till skafferiet till höger
Andra ändan av köket, med en gigantisk fläktkåpa och ett levande skönt sjuttital
Lite mer kök med mikro och ugn.
Kabinettet med burspråk, runda hörn och allskönes detaljer. Ni lägger märke till det vacka golvet, aight?
Andra delen av lilla Kabinettet
Salong med vy in till matsalrummet, som har lägenhetens vackraste tapeter.
Salongen, med de undersköna rullgardinerna.
Förmaket till Sängkammaren
Ännu mer sängkammareDel av barnkammaren, som tyvärr har sänkt tak, men som jag ska ta bort om jag ska bo där.

Lite mer Barnkammare
Och än mer barnkammare

Inga kommentarer: