fredag 30 maj 2008

All the signs points to a big bloody "YES"

Det får nog bli lingvistik A och Ryska A i höst ändå. Verkar vara platsgaranti på båda, så jag kan hålla liv i min tradition att faktiskt inte läsa något utav det jag sökt, utan hoppa på något helt annat som har platser lediga. Dessutom är anmälningskoden till Lingvistik A LINA11. LINA11? My name's written all over it, bokstavligt talat. Plus 11? Siffran har alltid hävdats vara my lucky number av andra iaf, född 11/11 som jag är, 1983 (8+3=11 dårå), ngra minuter innan elva på dagen. Jag tror lingvistiken och jag kommer bli bästa vänner.
Nån gång hade jag också velat klämma in Bokhistoria B också, det verkar så kul, men våren 2009 kommer nog vara fortsättning på lingvistiken och ryskan. The shame! Jag tror inte jag klarar 90 poäng på en termin riktigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

du är född 10.58, och tills jag kunde lite astrologi tyckte jag det var taskigt knipt av mossan... Ser man till det exakta klockslaget i Skellefteå när du föddes, var den 11.22... Så visst är elva ditt nummer, inte helt fel inom numerologin... ;)