lördag 29 mars 2008

Boknörd

http://laziestgirlintown.blogspot.com/ hittade jag en checklista från American Literature Abuse Society där man kan kolla om man har abuse problems. Pinsamt nog så är jag på stadiet "Fifteen or more "yes" responses indicates a severe or chronic "readaholic" personality. Intervention is seldom effective at this stage". Och en massa jasvar på extrachecklistorna också. hee.heee...
och med svar som; You go to the toilet for the express purpose of a few minutes of quiet reading time.,You read novels when you should be writing essays on the Classical lifestyle., You are able to read and walk at the same time m.m. så är det kanske itne helt oväntat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, jag blev 58 % boknörd! det är inte så långt från dig, lite konstigt med tanke på att jag inte köper en tredjedel så många böcker som dig o definitivt inte samma bok mer än en gång bara för att ha den inbunden, och jag har inte ett nördjobb i en bokhandel heller! /cissi

Unknown sa...

å jag blev en 76, är man helt borta då eller? ;) /A