lördag 29 mars 2008

Mer bilder, jag vill ha meeer bildeeer!




Bild ett; Kontor, matsal, kök, vardagsrum, diskbänk. Ett bord innehåller många möjligheter.
Bild två; Sa jag att det inte finns några kylskåp att tillgå? Min roomy tipsade mig om att utrymmet mellan de två glasrutorna i fönstret funkar bra som det annars, om man kommer ihåg att ta bort dem/täcka dem med gardinen när solen ligger på för den lyser rakt in i mitt rum.
Bild tre; precis så här glad är jag över mitt rum och rysk standard.

Ska göra en inköpslista inför veckan och införskaffa vattenkokare så att jag har möjlighet till te och kaffe iaf, och typ nudlar.. tänker att det borde funka med gröt också.. hmm. men ska nog satsa på att införskaffa en kastrull iaf så att jag kan koka linser och annat med protein i. gaah!
hoppas det är någon annan vegetarian i klassen så att vi kan åka och shoppa tillsammans och käka ute. affärerna ligger utströdda, moskva är ingen liten stad, och t.o.m universitetet rekommenderar att man inte är ute ensam alltför mkt.

gaah!

Inga kommentarer: