måndag 25 februari 2008

mm olive you!

Har idag brudat upp mig och storshoppat hudprodukter. T.o.m blivit Body Shop-medlem! Tjänade nästan ihop till en bonusrabatt på den köpet, så why not. Dessutom fick jag en söt liten, ehurrm, rosa (dock lite metallic!) necessär med lite stuff i för jag storhandlade så pass. Nu är jag iaf nuduschad, nyskrubbar och mjuk som en bäbis, nästan. Och har världens shiniest och välkammade hår! Köpte en sån där dunderträhårborste som ser ut som något som använts till barnagning, den är helt underbar. Aldrig varit skönare, eller enklare, att borsta håret.
Har även införskaffat en killerklänning. Joss syr grymt snygga klänningar, och vi designade om ett par byxor tillsammans som blivit en så sjukt snygg klänning nu. Bilder kommer framöver. Tänk Marilyn Monroe, men kort, svart, lite paljetter och ballongkjol. If you get my point. Hon ska sy om överdelen lite, för den blev lite för bred, men jag är väldigt nöjd. Måttad klänning för inga pengar alls typ. Jag kommer bli en stammis, hehe.
Och så har det blivit mer klydd med Ryssland såklart. Mitt fucking visum vill inte ordna sig tydligen, universtitetet hade skickat ut en fel slags inbjudan, så nu måste allt tas om från början, vilket innebär att jag inte vet förrän mitten av mars när jag kan åka, och kursen börjar den 27:e. Kul. Men, ska höra mig för om det går att lösa på andra fiskiga sätt. Känner inte för att lägga ut 700 spänn för att boka om biljetten, eller ännu värre, komma en vecka sent in i terminen. Gaargh.

1 kommentar:

Lovisa sa...

Välkommen i klubben!