söndag 20 juli 2008

Oh denna söndag

Utöver brödbak har jag äntligen spikat upp golvlisten till min vägg, efter att ha sågat till kanten och slipat lite. Utöver det har jag t.o.m. borrat upp min j*vla rullgardin, som sitter på 2,5 meters höjd. Jag är glad att jag har bra balans emellanåt iaf. På allra översta pinnen låg borrmaskinen, jag stod på de näst översta, gränsle över stegen, hammaren hängde på stegen och fickorna var fulla med pluggar, skruvmejslar och skruvar. Det firades med lite dammsugning, rabarberpaj och röd vinbärssaft.
Det enda som inte är så bra med rullgardinen är att snöret för att dra upp/ner den är 1,7 m (ett par cm över mitt huvud iaf) över mark.. Ja, vi har högt i tak. Ja, mitt fönster är stort. Ja, det är helt underbart förutom när en ska arbeta på de höjderna. Att hänga upp en taklampa sen nån dag kommer bli spännande. He.

Inga kommentarer: