onsdag 9 juli 2008

Både hemma och vid liv

Kom hem helskinnad i torsdags morse, dock lite mer barskrapad efter att Aeroflot skinnade mig på dubbel överviktsavgift på bagage, those bastards. Tror inte det var så mkt fair play involverat där.

Har hunnit varit ledig en hel dag sen jag kom hem, fått rycka in på lyxjobbet annars. Tråkigt för sjuklingen, topp för mig och min ekonomi. (Eller snarast ytterst dåligt för ekonomin, jag hade glömt hur mkt fun stuff det finns, aaargh!)

Andra bra saker är att FFF kommer in och vill sälja annonser, och får en voluntär på halsen. Nerdiness and connections, I has it!

Har Ikeashoppat, Ikeastrulat och scorat vuxenpoäng genom inköp av en pax garderob och idogt surfande på hemsidan och lek med deras planeringsverktyg. Har spacklat loss lite och burit sjukt mkt grejjer senaste tiden.
Men allt är fint.

1 kommentar:

Lovisa sa...

Välkommen hem! Ser framemot vin och full rapport om ett par veckor!