lördag 29 december 2007

Dominatrix

Jag kan ju avslöja att det var Lovisa som planterade bloggidén hos mig, och som sen i stort sett tjatat fram den. Och stirrat på mig à la "om-blickar-kunde-få-dig-att-blogga". Så jag avsäger mig allt ansvar. Muhahahhaah!

Igår hämtade jag ut min julklapp till mig själv - MaxTor Onetouch 4 på 500 gig! *trånande suckar*. Det är alltså en extern hårddisk.
Får hoppas den funkar bra, recensioner på nätet verkar hyfsat positiva. Dessutom var den mellandagsreabillig, och så kunde jag beställa den från elgiganten.se utan att behöva vässa armbågarna med plebejerna. Gott och väl värt 89 kronor för frakt! För frakts sake. haha.

Ikväll blir det Wii:ande i Vallåkra (efter min wee Wii weekend i Limerick är jag fast. ) med systerystern och hennes familj, samt ett par vänner till dem och Cissi. Ost är utlovat, vin kommer att flöda, och många svordomar är att vänta. En alldeles underbar kväll med andra ord.

(Pardon, det kommer förhoppningsvis inte vara lika mycket wannabe-sponsorhoreri härefter. Kanske. Jag lever ju ändå ett standard-Liv.)

1 kommentar:

Lovisa sa...

Det är inte jag som är manipulativ, det är alla andra som är lättmanipulerade som jag brukar säga. Muhahaha!

Närå, allvarligt talat, det är så roligt att du har börjat blogga. Är mycket nöjd. :)